İSVİÇRE / TEKHA
Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakanı Vedat Işıkhan, Türkiye’nin Birleşmiş Milletler Cenevre Ofisi Nezdindeki Daimi Temsilciliği’ni ziyaret etti.
Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakanı Vedat Işıkhan, sanal medya hesabından yaptığı paylaşımda, “Uluslararası Çalışma Örgütü (ILO) tarafından düzenlenen 114’üncü Uluslararası Çalışma Konferansı için İsviçre’deyiz. Sosyal paydaşlarımız olan çalışan ve işveren konfederasyonlarımızın genel başkanları, yabancı bakanlar ve kıymetli katılımcılar ile Birleşmiş Milletler Cenevre Ofisi Nezdindeki Daimi Temsilciliğimizde bir araya geldik. Daimi Temsilcimiz, Büyükelçi Sayın Burak Akçapar’a nazik misafirperverlikleri için teşekkür ediyor, ülkemiz adına yaptıkları çalışmalarda başarılar diliyorum” ifadelerini kullandı.
GÜNDEM
11 Haziran 2026SPOR
11 Haziran 2026GÜNDEM
11 Haziran 2026SPOR
11 Haziran 2026SPOR
11 Haziran 2026GÜNDEM
11 Haziran 2026GÜNDEM
11 Haziran 2026
1
AİLE VE GENÇLİK FONU’NA REKOR BAŞVURU: AİLELER DESTEKLE GÜÇLENİYOR
34 kez okundu
2
Erdoğan: 7,7 Milyon Kişiye Kanser Taraması Yapıldı
24 kez okundu
3
Cumhurbaşkanı Erdoğan, TBMM Başkanı Kurtulmuş ile Bir Araya Geldi
23 kez okundu
4
Bakan Fidan, Bölgesel Gelişmeler İçin Riyad’da Kritik Temaslarda Bulunacak
23 kez okundu
5
Cumhurbaşkanı Erdoğan, Ukrayna Devlet Başkanı Zelenski ile İstanbul’da Bir Araya Geldi
21 kez okundu
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.