ANKARA / TEKHA
Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakanı Prof. Dr. Vedat Işıkhan, 23 Nisan Ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayramı ile Türkiye Büyük Millet Meclisi’nin (TBMM) kuruluşunun 106’ncı yıl dönümü dolayısıyla bir kutlama mesajı yayımladı. Bakan Işıkhan, mesajında çocuklara daha aydınlık bir gelecek bırakma kararlılığına vurgu yaptı.
Bakan Işıkhan’ın açıklamasının tamamı şu şekildedir:
“Bu bayram en kıymetlilerimizin, evlatlarımızın bayramı. İyi bayramlar çocuklar. Gazi Meclisimizin 106’ncı kuruluş yıl dönümü ile 23 Nisan Ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayramımız kutlu olsun. Ülkemizi dünden daha güçlü kılmak amacıyla attığımız her adım evlatlarımız için… Onlara daha aydınlık bir gelecek teslim etmek gayretiyle gece gündüz çalışmaya devam edeceğiz. Bu vesileyle; Türkiye Büyük Millet Meclisimizin ilk Başkanı, Cumhuriyetimizin banisi Gazi Mustafa Kemal ile tüm şehit ve gazilerimizi saygıyla anıyorum.”
GÜNDEM
06 Haziran 2026SPOR
06 Haziran 2026GÜNDEM
06 Haziran 2026SPOR
06 Haziran 2026SPOR
06 Haziran 2026GÜNDEM
06 Haziran 2026GÜNDEM
06 Haziran 2026
1
Trump’tan seçim sonrası ilk mülakat
7645 kez okundu
2
Avusturya başbakanı Sebastian Kurz ile ilgili bilinmeyenler
4591 kez okundu
3
Joe Biden 6 aylık hedeflerini açıkladı. Senato buz gibi…
2694 kez okundu
4
Putin’den Ermenistan’ı yıkan açıklama: Karabağ Azerbaycan’ın ayrılmaz bir parçasıdır!
1769 kez okundu
5
Kıvanç Tatlıtuğ’dan evliliğine dair çok çarpıcı röportaj.
1669 kez okundu
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.