ANKARA / TEKHA
Sağlık Bakanı Prof. Dr. Kemal Memişoğlu, bakanlık bünyesinde genel müdürlük görevlerine yeni atanan isimleri makamında kabul ederek başarı dileklerini iletti.
Sağlık Bakanlığı’nda üst düzey yönetim kadrolarında gerçekleşen yeni atamaların ardından devir teslim ve kabul süreçleri devam ediyor. Bakan Prof. Dr. Kemal Memişoğlu, üç farklı genel müdürlüğe atanan isimlerle bir araya gelerek yeni dönemdeki projeler ve çalışmalar hakkında istişarelerde bulundu.
Bakanlık tarafından yapılan açıklamada, Bakan Memişoğlu’nun şu isimleri kabul ettiği bildirildi:
Kamu Hastaneleri Genel Müdürlüğü: Göreve yeni atanan Doç. Dr. Muhammed Emin Demirkol, Bakan Memişoğlu tarafından kabul edildi.
Halk Sağlığı Genel Müdürlüğü: Yeni atanan Doç. Dr. Erdoğan Öz, Bakanlık makamında gerçekleşen görüşmede hazır bulundu.
Sağlığın Geliştirilmesi Genel Müdürlüğü: Görevi devralan Kenan Volkan Demirel, Bakan Memişoğlu ile bir araya geldi.

Gerçekleşen kabul törenlerinde Bakan Memişoğlu, yeni yöneticilere görevlerinde başarılar dilerken, Türkiye’nin sağlık vizyonu doğrultusunda yürütülecek çalışmaların önemine vurgu yaptı.
GÜNDEM
06 Haziran 2026SPOR
06 Haziran 2026GÜNDEM
06 Haziran 2026SPOR
06 Haziran 2026SPOR
06 Haziran 2026GÜNDEM
06 Haziran 2026GÜNDEM
06 Haziran 2026
1
Trump’tan seçim sonrası ilk mülakat
7645 kez okundu
2
Avusturya başbakanı Sebastian Kurz ile ilgili bilinmeyenler
4591 kez okundu
3
Joe Biden 6 aylık hedeflerini açıkladı. Senato buz gibi…
2694 kez okundu
4
Putin’den Ermenistan’ı yıkan açıklama: Karabağ Azerbaycan’ın ayrılmaz bir parçasıdır!
1769 kez okundu
5
Kıvanç Tatlıtuğ’dan evliliğine dair çok çarpıcı röportaj.
1669 kez okundu
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.