Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, İran’ın yeni Cumhurbaşkanı Mesud Pezeşkiyan ile telefon görüşmesi gerçekleştirdi. Görüşmede, özellikle İsrail ile İran arasında yaşanan çatışmaların yanı sıra bölgesel ve küresel gelişmeler ele alındı.
Ankara’dan yapılan açıklamaya göre, iki liderin gerçekleştirdiği telefon görüşmesi, Ortadoğu’daki mevcut krizlerin çözümüne yönelik iş birliği ve diyalog arayışlarının sürdüğünü gösteriyor. Türkiye, bölgede tansiyonun düşürülmesi ve barışın tesisi için diplomatik çabalarını sürdürüyor.
Cumhurbaşkanı Erdoğan’ın, Pezeşkiyan’a görevinde başarılar dilediği ve iki ülke arasındaki ilişkilerin güçlendirilmesine yönelik temennilerini ilettiği de öğrenildi. Türkiye ile İran arasındaki stratejik iş birliğinin önümüzdeki dönemde artarak devam etmesi bekleniyor.
GÜNDEM
12 Haziran 2026SPOR
12 Haziran 2026GÜNDEM
12 Haziran 2026SPOR
12 Haziran 2026SPOR
12 Haziran 2026GÜNDEM
12 Haziran 2026GÜNDEM
12 Haziran 2026
1
AİLE VE GENÇLİK FONU’NA REKOR BAŞVURU: AİLELER DESTEKLE GÜÇLENİYOR
34 kez okundu
2
Erdoğan: 7,7 Milyon Kişiye Kanser Taraması Yapıldı
24 kez okundu
3
Cumhurbaşkanı Erdoğan, TBMM Başkanı Kurtulmuş ile Bir Araya Geldi
23 kez okundu
4
Bakan Fidan, Bölgesel Gelişmeler İçin Riyad’da Kritik Temaslarda Bulunacak
23 kez okundu
5
Cumhurbaşkanı Yardımcısı Yılmaz: Yaşlılık Politikalarında Temel Önceliğimiz Aktif ve Sağlıklı Yaşam
22 kez okundu
Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.